Тематично-літературні
Шкільні твори
До творів автора:
- Про байки
- Про війну
- Антивоєнний пафос у творчості визначних письменників XX століття (1 варіант)
- Антивоєнний пафос у творчості визначних письменників XX століття (2 варіант)
- Трагедія Другої світової війни у зарубіжній літературі (на матеріалі творів Г. Белля та В. Бикова)
- Про казки
- Навіщо відьмі помело…
- Казки, які завжди з тобою (за казками Ш. Перро і Г. К. Андерсена)
- У чому справжня краса людини (за казками О. С. Пушкіна "Казка про мертву царівну та сімох богатирів", О. Вайльда "Зоряний хлопчик" та "Щасливий принц", Г. К. Андерсена "Снячий королева")
- Ще 3 шкільні твори →
- Про книги
- Про кохання
- Любов завжди таємниця (за творами О. Купріна та І. Буніна)
- Три зустрічі з коханням (за ліричними творами Пушкіна, Тютчева, Блока)
- Про літературний процес
- Особливості французького символізму. Логічно-інтелектуальна схема
- Романтизм — нова доба в історії європейської літератури
- Поетичне новаторство символістів
- Ще 9 шкільних творів →
- Про літературних героїв
- Приєднаймося до спілки вагантів!
- Діалог між Гуллівером і Шерлоком Холмсом, який можна було б уявити
- Жульєн Сорель і Родіон Раскольніков: шлях від наполеонізму до злочину (за романами Стендаля "Червоне і чорне" і Ф. Достоєвського "Злочин і кара")
- Ще 2 шкільні твори →
- Про поезію
- Моє знайомства з поезією поетів-символістів
- Про корифеїв персько-таджицької лірики і про їхні безсмертні твори (за творчістю Рудакі, Омара Хайяма, Гафіза)
- "З того, як людина ставиться до поезії Тютчева і Фета, можна судити про її художній смак". Що ви думаєте про це твердження?
- Ще 8 шкільних творів →
- Про прадавню літературу
- Гуманізм гомерового епосу
- Еволюція давньогрецького театру на прикладі Есхіла і Софокла
- Античність
- Ще 7 шкільних творів →
- Про природу
1 2