Тематично-літературні
Шкільні твори
До творів автора:
- Про байки
- Про війну
- Антивоєнний пафос у творчості визначних письменників XX століття (1 варіант)
- Антивоєнний пафос у творчості визначних письменників XX століття (2 варіант)
- Трагедія Другої світової війни у зарубіжній літературі (на матеріалі творів Г. Белля та В. Бикова)
- Про казки
- Кому і як дістається щастя (за казками "Пані Метелиця", Ш. Перро "Попелюшка", С. Маршака "Дванадцять місяців")
- Пригоди кота Кузі (власна казка)
- Подорож до літературної казки
- Ще 3 шкільні твори →
- Про книги
- Про кохання
- Любов завжди таємниця (за творами О. Купріна та І. Буніна)
- Три зустрічі з коханням (за ліричними творами Пушкіна, Тютчева, Блока)
- Про літературний процес
- Особливості французького символізму. Логічно-інтелектуальна схема
- Романтизм — нова доба в історії європейської літератури
- Єднання життя і мистецтва в епоху постмодернізму
- Ще 9 шкільних творів →
- Про літературних героїв
- Два народи — дві героїні (Наташа Ростова і Скарлет О'Хара)
- Що поєднує юних героїв Дж. Олдріджа і М. Шолохова?
- Жульєн Сорель і Родіон Раскольніков: шлях від наполеонізму до злочину (за романами Стендаля "Червоне і чорне" і Ф. Достоєвського "Злочин і кара")
- Ще 2 шкільні твори →
- Про поезію
- Про корифеїв персько-таджицької лірики і про їхні безсмертні твори (за творчістю Рудакі, Омара Хайяма, Гафіза)
- "Про неясне говорили неясно" (за творчістю П. Верлена, А. Рембо і С. Малларме) (1 варіант)
- Фарби ночі (Алкман "Сплять усі верховини гірські...", Й. В. Гете "Нічна пісня мандрівника", М. Лермонтов "Із Ґете")
- Ще 8 шкільних творів →
- Про прадавню літературу
- Античність
- Спростувати чи довести тотожність "середні віки — темнота"
- Їхні пам'ятники міцніші від бронзи й міді (за творчістю Горація та Овідія)
- Ще 7 шкільних творів →
- Про природу
1 2