У чому успіх Міс Гармидер?

Відповідь на контрольне запитання

Міс Гармидер зацікавила учнів цікавою груповою інтерактивною роботою, під час якої кожна дитина відчула, що вона може і вміє. До прикладу, на уроці математики діти почали робити пташок-орігамі. Діти згадали, що таке прямокутник, квадрат, трикутник. Потім діти повторили, яких вони знають птахів, де ті птахи живуть. Згодом міс Гармидер разом із дітьми запускала літачки і вимірювали довжину їхнього польоту рулеткою. Іншим разом міс Гармидер принесла справжні дріжджі й запропонувала дітям зробити Пиріг Дружби. І байдуже, що всі були перемазані з голови до ніг! Зате всі побачили, що таке процес бродіння тіста, а також навчилися колективної взаємодії та співпраці, коли вимивали й чистили школу. І багато чого іншого та цікавого. Діти розглядали мишей – вчили біологію, вчили фізику – шукали способи перейти через басейн сухими. Перед директором постала дилема: він не міг стерпіти, що пані Гармидер усе перевернула з ніг на голову й порушила його улюблений розклад, та з іншого боку – іншого вчителя на заміну не було… І все б нічого, але… незабаром мала відбутися перевірка школи. Та міс Гармидер не боялася інспектора. Вона змінила школу і зробила дітей щасливими.