I. Шлюб розбійника і повії. (У шлюбі розбійника Максима та повії й москальки Явдохи народилась дівчинка — чиста, красива, як квіточка. То була Галя, яку в романі названо "польовою царівною".)
II. Дівчина-красуня. (Панас Мирний порівнює Галю з перепілочкою, білочкою, що заворожила молодого парубка. Щира, весела усмішка на устах, добрі оксамитові очі, вся невеличка, в'юнка, мов у дзеркалі відбиваються її внутрішні якості: порядність, високі моральні ідеали, благородні людські почуття.)
III. Формування світогляду "польової царівни". (Живе Галя зі своїми батьками на хуторі, далеко від села та людей. Проте погляди її на життя докорінно відрізняються від поглядів її батьків.)
1. Нездорове соціальне оточення. (Галя не піддалася згубному впливові батьків, називає власну хату тюрмою, пеклом, в якому: "...Настане вечір — ціла юрба п'яних людорізів валить у хату...".)
2. Прагнення дівчини до кращого. (Галя хоче покинути це кубло, виїхати в інший край і чесно, мирно працювати, її мучить сумління, що вона — розбійницька дочка, носить награбоване, живе поруч з душогубцями.)
IV. Порятунок у коханні? (Дівчина покохала Чіпку, намагалась разом із ним прожити чесно: вибирає нелегкий, але чесний достаток Чіпчиної родини. Галя мріє завести своє хазяйство, придбати волів, бо вони смирні, тихі: "І все в нас буде тихо, мирно: ні лайки, ні сварки, ніколи..." — такий ідеал, кінцева мета прагнень Галі. Та, на жаль, її мрії не здійснилися. Галя не вміла протистояти життєвим обставинам. її ідеалом було кохання — від нього з часом нічого не лишилось. Коли перед нею постає вибір: жити зі злодієм і чекати його з каторги чи померти самій, дівчина накладає на себе руки.)
- "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" (повний текст)
- "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" (скорочено)
- "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" (аналіз)
- "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" (реферати)
- Композиція роману, його сюжет (та інші запитання)
V. "А де ж та правда? Де?" (Щиро жаль Галю, яку Чіпка зі своєю "правдою" довів до самогубства. На жаль, дівчина вибирає собі страшний шлях. Можна назвати це слабкістю, та чи кожен із нас був би здатний витерпіти такі страждання? Тож не треба судити героїню суворо.)
VI. Правильний вибір. (Дуже хотілося б, щоб молоде покоління зробило правильний вибір на користь усього духовного, прекрасного, вічного. Хай не ламаються людські долі, хай завжди буде правильний вибір, як окремих людей, так і цілих народів.)