Із чого починається будь-який організм? З маленької клітинки. А з чого починається велика держава? З міцної сім'ї, в якій дотримуються простих, але мудрих законів, добробут якої здобуто сумлінною працею, любов і щастя в якій є обов'язковими.
Саме таку модель ідеальної сім'ї створив у драматичній п'єсі "Дикий Ангел" О. Коломієць. У центрі драми постать робітника-пенсіонера Платона Ангела, який міцно вкорінився у життя з думкою про майбутнє свого роду і всієї держави: "добре жити" він вважає обов'язком кожного.
У своїй п'єсі драматург описує сім'ю, яка існує насправді. Я теж знаю таку родину, яка живе на моїй вулиці. Батько дуже суворо виховує дітей. Як і у Платона Ангела, так і в цій родині головним чинником виховання дітей є праця. Діти почали працювати досить рано, а зароблені гроші віддають батькові. Сімейні кошти розподіляються досить продумано. Дехто із сусідів вважає, що це через скнарість. Але це не так. Економічну теорію життя сім'ї моїх знайомих можна зіставити з економічною теорією Платона Ангела: "Жити треба неабияк, а добре, багато. Заробила моя сім'я на "Запорожця", а державі на два "Запорожця" ми заробимо. Більше труда — міцніша держава".
Платон вважав асоціальним існування злиднів у багатій державі, бо вони, на його погляд, свідчать про лінощі, отже, неповагу до людей. А щоб заробити не тільки достаток у домі, але й повагу від людей, треба мати сім'ю, виховувати дітей — знову ж таки треба працювати багато і чесно.
Непорушним законом для дітей як сучасної сім'ї, так і родини Ангела стали слова: "У всьому, у малому й великому, єдиний порядок — правда! Моральні засади — це головне в житті". Інакше не може бути.
У сім'ї, яка живе на моїй вулиці, панує любов, взаєморозуміння, повага до людей і любов до праці. І якщо в нашій державі буде багато таких сімей, то вона буде такою ж міцною, як і родина Ангелів, родина моїх сусідів із моєї вулиці. Шукай їх, і ти обов'язково знайдеш.