I. Проблеми взаємин дорослих і дітей. (Непрості стосунки дорослих і дітей Євген Гуцало показав на прикладі своїх героїв — кінорежисера Альтова і хлопчика-школяра Жені. Альтов вважає себе відомим і досвідченим режисером. Далекий від кінематографу Женя то дратує Альтова, то викликає бажання похизуватися перед школярем своєю досвідченістю, а то і принизити малого мрійника.)
II. На знімальному майданчику.
1. Кінорежисер за роботою. (Альтов знімав свій кінофільм. На майданчику стояли в черзі люди. Кінорежисер сидів на високому стільці перед масивним апаратом. Стілець рухався на рейках, а весь знімальний майданчик лежав біля ніг кінорежисера. Зйомки зацікавили малого школярика і він захоплено дивився на Альтова. Та режисер помітив сторонню людину і велів Жені залишити знімальний майданчик.)
2. Женя уміє фантазувати. (Доля вирішила ближче познайомити кінорежисера Альтова і школяра Женю. Після зйомки Альтов запросив Женю до машини. Режисерові здалося, що перед ним його юний шанувальник. Захотілося похизуватися успіхами, розповісти про майбутній фільм. За сюжетом вигаданого фільму золотошукачі заблукали у лісі. їх вивів на шлях хлопчик на ім'я Август. Женя зацікавився фільмом: погодився зіграти роль хлопчика і почав фантазувати над деталями фільму. Коли Женя заговорив про оленів у лісі, режисер раптом розсердився: звідки взялися олені? Насправді причиною роздратування Альтова стали заздрощі, що він, кіномитець не здатен так фантазувати, як малий школяр.
Альтов спробував принизити Женю перед своєю знайомою. Але хлопчик знайшов у собі сили не заплакати від образи. Він вирішив, що сам напише сценарій і поставить кінофільм про Оленя-Августа. І Альтов тут ні до чого. Він повертався вулицею додому, а з кущів визирали олені.) і
III. Олені приходять до тих, хто вміє їх бачити. (Женя був щасливий. Після пережитої пригоди він заспокоївся. У кущах то з'являлися, то зникали гіллясті роги оленів. Попереду була весна — пора мрій і фантазій.)