Управління колективом: що потрібно для ефективної роботи з людьми

що потрібно для ефективної роботи з людьми

Кожен керівник колективу покладає на себе серйозну відповідальність. Часто від його рішень залежить продуктивність людей, настрій у колективі, мотивація співробітників — і це все впливає на успіхи бізнесу. Уявити собі погану команду і прибуткову справу — просто неможливо. Тому має рацію той, хто стверджує, що все починається з людини.

Якщо ви вже керуєте колективом або тільки збираєтеся стати наріжним каменем команди, відвідайте сайт Online.novaposhta.education — навчальну онлайн-платформу проєкту «Школа бізнесу Нова пошта», який був створений спеціально на допомогу малому бізнесу.

Чим проєкт «Школа бізнесу Нова пошта» корисний для управління колективом

Під час побіжного знайомства деяким здається, що програма більше підходить власникам бізнесу. До неї входять такі розділи:

  • бізнес-процеси;
  • продажі;
  • маркетинг;
  • онлайн-маркетинг;
  • робота з людьми в команді;
  • фінанси;
  • ціноутворення.

Але на ділі кожен із семи модулів має прямий стосунок до колективу, тому що безпосередньо стосується того, як працює команда. Якщо ви вмієте правильно встановлювати ціни на продукцію, то позбавляєте своїх співробітників багатьох проблем, пов'язаних з цим напрямком.

Бізнес-процеси — це напрям, який стосується безпосередньо компанії. Неправильно налагоджені процеси стають причиною помилок, проблем, перепрацювань. Вони суттєво знижують мотивацію працівників — від цього бізнес страждає ще більше.

Управління командою — завдання, вирішення якої неможливе без актуальних знань про будь-який напрям бізнесу. Ось чому керівникам буде корисна навчальна програма від проєкту «Школа бізнесу Нова пошта».

Робота з людьми: чого варто повчитися

Керувати колективом — непросто, особливо якщо він складається з людей, які не встигли дізнатися один про одного і налагодити адекватну взаємодію. Щоб згуртувати команду і зробити її по-справжньому сильною, керівнику потрібно створити певні умови:

  • Забезпечити можливість кожному члену колективу висловлення власної думки. Навіть якщо новий працівник має мало досвіду, необхідно з самого початку показувати йому, що думка кожного поважається і цінується.
  • Встановити зрозумілі, але не захмарні критерії якості. Важливо, щоб всі члени колективу розуміли, як і за якими умовами оцінюють їхню роботу.
  • Створити систему мотивації внаслідок атмосфери в колективі, заохочень та можливостей кар'єрного росту. Якщо людина виконує план тільки зі страху отримати штрафи за невиконання, це не принесе користі бізнесу. Куди вигідніше, якщо працівник сам прагне зробити більше і краще, тому що знає, що його працю оцінять.
  • Залишити поле для творчості. Звичайно, це справедливо не для кожного бізнесу. У деяких компаніях робота можлива тільки тоді, коли співробітники йдуть за чіткою інструкцією. Але якщо сама сфера дозволяє, посприяйте тому, щоб команда якийсь час витратила на пошук нових підходів чи нестандартних рішень.

Ще один важливий момент, який необхідний для будь-якої сфери й колективу, — створення атмосфери довіри й забезпечення продуктивного зворотного зв'язку. Кожен працівник в хорошій компанії може поговорити з керівництвом і поділитися своїми ідеями, побоюваннями, попросити поради або допомоги. Прагнути саме такої форми взаємодії — завжди правильна стратегія.

Хоч керувати людьми й не просто, це дуже цікава і багатогранна робота, завдяки якій сам керівник зростає і розвивається. Перебуваючи в цьому процесі, не нехтуйте корисними знаннями від інших власників бізнесу: завжди є можливість вчитися на чужому досвіді. А навчання від проєкту «Школа бізнесу Нова пошта» допоможе вибудувати взаємодію з командою швидше й ефективніше.