Валерій Маковецький про програму лояльності Фокстрот у рік її ювілею

У 2021 році виповнилося 15 років корпоративній програмі лояльності ФоксFan. Більшість з покупців добре знають її по колишній назві «Фокс Клуб». По закінченні фінансового року аналітики бренду Фокстрот представили результати роботи програми лояльності.

– У 2021 році корпоративна програма лояльності Фокстрот відзначає 15 років своєї роботи, – говорить співзасновник бренду Валерій Маковецький. – За цей час програма згуртувала навколо себе більше 11 млн прихильників. Це – чверть українців, які знають Фокстрот, купують тут товари та користуються сервісами мережі. Вважаю, що це – відмінна оцінка роботи всієї нашої команди.

  1. Станом на квітень 2021 року учасниками програми ФоксFan є 11,1 млн осіб. Для порівняння, у 2020 році таких покупців було 9,5 млн. Приріст у 1,6 млн лояльних клієнтів – результат ефективно реалізовафної стратегії оновлення бренду. Ребрендинг розпочався у 2019 році, максимальні активності відбулися у 2020 році. Тому приріст більше як півтора мільйона лояльних клієнтів – прямий наслідок здійснення модернізації.
  2. За рік на 15% зросла чисельність молодіжної аудиторії. Це – надзвичайно цінний показник для Фокстрот. У 2021 році бренд відзначать 27-річчя роботи на ринку України. Адже саме Foxtrot був одним з тих, хто вибудував галузь торгівлі електронікою та побутовою технікою в Україні. Саме тому у пулі прихильників торговельної мережі тих, що пам'ятають відкриття першого магазину у Харкові чи у Києві, купували там тоді, купують і зараз. Завдання з залученням молоді було одним з пріоритетних у маркетинговій стратегії бренду у 2019-2020 роках. Найбільш маркерний елемент цієї стратегії – анімована лисичка Фоксі, яка розповідає споживачеві про знижки, презентує новинки, або сприяє адопції тварин з притулку у рамках власного соціального проєкта Фокстрот.
  3. Частка утримання відвідувачів на сайті Foxtrot.com.ua зросла на 18%. Оптимізація офіційного сайту Фокстрот відбулася наприкінці 2019 року – на початку 2020 року. Тому ріст утримованності споживачів на сайті є доброю ознакою – легкий інтерфейс, масштабний асортимент, широка лінійка категорій товарів та корисність блогу перетворили офіційний інтернет-магазин компанії на крутецький канал взаємодії з клієнтами, дійсними та потенційними.
  4. Збільшення частоти покупок на 10%. З одного боку зростання попиту на електроніку та побутову техніку пов'язують з локдаунами 2020-2021 років. Але з іншого боку, коли люди здійснюють другу, третю, десятку купівлю в одному й тому самому магазині, це говорить про те, що їх повністю задовольняють пропоновані товари, ціна та супутні сервіси.
  5. 90% власників бонусних карт використовують їх при покупці товарів у мережі. Бонуси, які накопичуються на картах, конвертуються у гривні. Таким чином покупці зменшують суму, яку мають сплатити за товар, звикористовуючи бонуси програми лояльності.
  6. 75% власників бонусних карт здійснюють у мережі повторні покупки. Саме в інтернет-маркетингу найбільшу цінність становлять не перші, а всі наступні купівлі. Тому реально високий відсоток повторних покупок – показник задоволення покупця, яке забезпечує злагоджена робота команди Фокстрот.

Аби не зупинятися у русі, у 2020 році було створено нові компоненти програми лояльності ФоксFan. Крім традиційних бонусів за покупки, актуальні покупці мають нові корисності:

  • унікальні пропозиції до Дня народження;
  • індивідуалізовані пропозиції;
  • можливість брати участь у гейміфікованих акціях;
  • контент, підготовлений під смак конкретного споживача;
  • доступ до закритого сервісу справедливих цін НайсПрайс;
  • доступ до закритих та партнерських акцій.

– Матимемо ці обліковані показники програми лояльності за орієнтир при планування наступної взаємодії з клієнтами, – говорить співзасновник бренду Валерій Семенович Маковецький. – Адже наша діяльність орієнтована на створення максимально комфортної взаємодії людини з брендом Фокстрот».

Аналітична служба Фокстрот вважає, що зростання пулу постійних клієнтів зумовлено кількома причинами:

  • постійне зростання лінійки товарів та товарних категорій;
  • привабливий асортимент;
  • яскравий, сучасний формат магазинів – стилістика “білий хаб”, що поєднує мінімалізм та ергономіку.
  • вдала маркетингова стратегія бренду, яка припала до душі споживачу.
  • системно відповідальне ставлення до фіскалізації (обов'язкова видача фіскального чека), яке демонструє прозорість бренду та турботу про справжню безпеку та спокій покупця під час, та після здійснення покупки.

Інформація: програма лояльності Фокс Fun (до 2021 р. – «Фокс Клуб») – працює у Фокстрот з січня 2006 року. Аби стати учасником програми, треба здійснити покупку в Foxtrot. Після цього на особистий рахунок клієнта зараховується 200 перших бонусних гривень. З цього починається комунікація у рамках програми лояльності, що працює вже 15 років та довела свою актуальність та дієвість.