Представники в Індонезії висловили думку, що в світі не вистачає центру поміркованого ісламу. Слугуючи альтернативою радикальному ісламу, він буде представляти релігію у міжнародному співтоваристві.
Як Новий Міжнародний Ісламський Університет в Індонезії Проводитиме Глобальні Дослідження "Поміркованого Ісламу"
Намагаючись запропонувати альтернативну ісламську модель університету нинішньому домінуванню вузів Близького Сходу, Індонезія оголосила про плани відкрити Індонезійський міжнародний ісламський університет (UIII) у Депоку, Західна Ява. В Індонезії проживає найбільша кількість мусульман у світі чисельністю понад 200 мільйонів віруючих. Вони відносно мирно співіснують серед сотень систем вірувань та тисяч етнічних груп по всій країні. Протягом історії існування Індонезії, це культурне та етнічне різноманіття породило поміркований іслам.
На останній зустрічі експертів університету, віце-президент Індонезії Ма'руф Амін заявив, що UIII стане глобальним центром поміркованих ісламських досліджень. Також там були присутні ісламські вчені та керівники університетів з усього світу. Вони сподіваються, що спрямування університету можуть допомогти у вирішенні проблем, що стоять перед світовою мусульманською спільнотою.
"Поміркована" Навчальна Програма
Камаруддін Амін, генеральний директор ісламської освіти Міністерства релігій, каже, що проект навчальної програми UIII поєднує елементи як близько-східної, так і західної академічної традиції. "Ісламські університети Близького Сходу зазвичай орієнтуються на класичний підхід вивчення ісламського права за допомогою текстів та інших джерел", — підкреслив він.
"З іншого боку, західні університети мають дуже розвинений емпіричний підхід та використовують мультидисциплінарний метод для розуміння ісламу через призму соціології, історії та антропології. UIII поєднає ці два підходи". У державному університеті, який планується відкрити у вересні 2020 року, спочатку функціонуватимуть чотири школи: ісламські студії, гуманітарні, соціальні науки, та економіка.
Амін Абдулла, професор ісламської філософії в Державному ісламському університеті (ДІУ) Джокьякарти, дуже схвалює основну ідею університету "Поміркованого Ісламу". Посилаючись на вченого-модерніста Фазлура Рахмана у своїй книзі "Іслам і сучасність" 1982 року, Амін стверджує, що сучасній ісламській вищій освіті не вистачає низки важливих аспектів.
За його словами, "динаміка між соціальними науками – соціологією, антропологією, психологією, тощо – і мусульманським суспільством недостатньо вивчена в рамках ісламської освіти у всьому світі". За думкою Аміна, цей розрив призвів до того, що навіть такі ісламські установи, як Університет Аль-Ажар у Каїрі, Єгипет, не змогли ефективно реагувати на виклики сьогодення. Ці питання включають європейську міграційну кризу, гендерну рівність та глобальний тероризм.
"У розпал погіршення відносин між Заходом та ісламським світом люди починають шукати відповіді в ісламських університетах. Але, на жаль, вони ще не можуть зробити ніякий позитивний внесок у сьогоднішні проблеми", — сказав професор. "UIII представляє собою захоплюючий і перспективний експеримент для вирішення цих складних глобальних проблем".
Звісно, європейські студенти зможуть привнести свої методи та підходи до навчання. Наприклад, звернення до спеціалістів, які допомагають студентам із написанням есе, використання послуг, що пропонує не один ozessay.com.au на сучасному ринку, полегшить роботу протягом усього академічного процесу.