Масова розсилка SMS для бізнесу — основні вигоди

Масова розсилка інформаційних повідомлень у форматі SMS часто недооцінюється власниками компаній. Насправді короткі повідомлення відкривають швидше та частіше, якщо порівнювати з електронними листами чи повідомленнями у Viber. Друга важлива перевага розсилки коротких повідомлень — вони надходять на телефон, навіть коли мережа Інтернет лишається недоступною. Якщо користувач перебуває в транспорті, поза зоною дії вежі мобільного інтернету, набагато вищі шанси що СМС буде доставлена на телефон.

Чому варто обрати розсилку SMS засобом комунікації з клієнтами?

Окрім можливості доставити СМС на будь-який телефон, розсилка має й низку інших переваг, зокрема швидкість доставлення майже миттєва. Рівень прочитання СМС — 98% користувачів відкривають повідомлення в найближчі кілька хвилин.

Слід відзначити ще й такі переваги СМС розсилки:

  • Комплексний підхід — для кращого залучення користувачів, можна створити не лише SMS розсилку, але й каскадну, тобто доставлення на пристрій повідомлень Viber, за відсутності підключення до мобільного інтернету, надсилається повідомлення SMS.

  • Персоналізація — при налаштуванні SMS розсилки можливо налаштувати повідомлення під конкретного користувача, додати ім’я та врахувати індивідуальні запити.

  • Доступ до аналітики — в особистому кабінеті легко відстежувати статистику кампанії. Зокрема ви зможете переглядати кількість надісланих, доставлених та відкритих повідомлень, а також кількість кліків.

  • Підвищення ефективності — СМС повідомлення можуть містити нагадування про заплановані візити чи заброньований столик. Така особливість знижує кількість пропущених візитів у приватній лікарні, заощаджуючи кошти замовника.

Масова розсилка СМС особливо актуальна для малого та середнього бізнесу, для котрого важливо підтримувати контакт із користувачами. Головне — правильно використовувати цей інструмент, без порушення базових правил та надмірної нав’язливості.

Базові правила створення SMS розсилки

Важливо писати коротко та по суті. На кирилиці в повідомлення поміщається 70 символів, не варто витрачати їх даремно. Також не варто писати українські слова латиницею, такі покручі викликають лише відразу в користувачів. Якщо вам необхідно вставити посилання, скорочуйте його — такий лінк має акуратний вигляд.

До повідомлення додавайте заклик до дії — це можуть бути мотиваційні фрази, на кшталт «перейти за посиланням», «оформити замовлення»

Серед інших правил такі:

  • Обирайте правильний час. SMS-розсилки не повинні надходити пізно ввечері та рано вранці. Найкраще надсилати їх в період з 10 до 17 годин.
  • Давайте клієнту правило вибору — не лише відправити швидку відповідь, зателефонувати, але й відписатися.
  • Надсилайте повідомлення не за купленими базами даних. Важливо, щоби користувач надав згоду на отримання додаткових розсилок. Отримати таку згоду можна на сайті, за допомогою спеціальної форми чи в чат-боті.

Налаштування SMS розсилки від SMS Club

В особистому кабінеті SMS Club дуже легко та просто налаштувати розсилку. На оформлення розсилки знадобиться всього декілька хвилин. Також користувачі отримують такі чудові переваги:

  • підключення по API та інтеграція з CRM і сайтом;
  • можливість надсилання до 3000 коротких повідомлень за секунду;
  • надсилання привітальних повідомлень;
  • налаштування таргетованої розсилки;
  • гнучка цінова політика;
  • простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
  • швидке та зручне скорочення посилань;
  • планувальник розсилання повідомлень;
  • оформлення персоналізованих повідомлень;
  • декілька рівнів захисту даних.

Грамотно спланована розсилка коротких повідомлень значно підвищує лояльність клієнтів, покращує рівень комунікації між власниками бізнесу та користувачами, підвищує прибутковість.

Щоби почати оформлення розсилки для клієнтів, заходьте в особистий кабінет SMS Club просто зараз.