Масова розсилка інформаційних повідомлень у форматі SMS часто недооцінюється власниками компаній. Насправді короткі повідомлення відкривають швидше та частіше, якщо порівнювати з електронними листами чи повідомленнями у Viber. Друга важлива перевага розсилки коротких повідомлень — вони надходять на телефон, навіть коли мережа Інтернет лишається недоступною. Якщо користувач перебуває в транспорті, поза зоною дії вежі мобільного інтернету, набагато вищі шанси що СМС буде доставлена на телефон.
Чому варто обрати розсилку SMS засобом комунікації з клієнтами?
Окрім можливості доставити СМС на будь-який телефон, розсилка має й низку інших переваг, зокрема швидкість доставлення майже миттєва. Рівень прочитання СМС — 98% користувачів відкривають повідомлення в найближчі кілька хвилин.
Слід відзначити ще й такі переваги СМС розсилки:
- Комплексний підхід — для кращого залучення користувачів, можна створити не лише SMS розсилку, але й каскадну, тобто доставлення на пристрій повідомлень Viber, за відсутності підключення до мобільного інтернету, надсилається повідомлення SMS.
- Персоналізація — при налаштуванні SMS розсилки можливо налаштувати повідомлення під конкретного користувача, додати ім’я та врахувати індивідуальні запити.
- Доступ до аналітики — в особистому кабінеті легко відстежувати статистику кампанії. Зокрема ви зможете переглядати кількість надісланих, доставлених та відкритих повідомлень, а також кількість кліків.
- Підвищення ефективності — СМС повідомлення можуть містити нагадування про заплановані візити чи заброньований столик. Така особливість знижує кількість пропущених візитів у приватній лікарні, заощаджуючи кошти замовника.
Масова розсилка СМС особливо актуальна для малого та середнього бізнесу, для котрого важливо підтримувати контакт із користувачами. Головне — правильно використовувати цей інструмент, без порушення базових правил та надмірної нав’язливості.
Базові правила створення SMS розсилки
Важливо писати коротко та по суті. На кирилиці в повідомлення поміщається 70 символів, не варто витрачати їх даремно. Також не варто писати українські слова латиницею, такі покручі викликають лише відразу в користувачів. Якщо вам необхідно вставити посилання, скорочуйте його — такий лінк має акуратний вигляд.
До повідомлення додавайте заклик до дії — це можуть бути мотиваційні фрази, на кшталт «перейти за посиланням», «оформити замовлення»
Серед інших правил такі:
- Обирайте правильний час. SMS-розсилки не повинні надходити пізно ввечері та рано вранці. Найкраще надсилати їх в період з 10 до 17 годин.
- Давайте клієнту правило вибору — не лише відправити швидку відповідь, зателефонувати, але й відписатися.
- Надсилайте повідомлення не за купленими базами даних. Важливо, щоби користувач надав згоду на отримання додаткових розсилок. Отримати таку згоду можна на сайті, за допомогою спеціальної форми чи в чат-боті.
Налаштування SMS розсилки від SMS Club
В особистому кабінеті SMS Club дуже легко та просто налаштувати розсилку. На оформлення розсилки знадобиться всього декілька хвилин. Також користувачі отримують такі чудові переваги:
- підключення по API та інтеграція з CRM і сайтом;
- можливість надсилання до 3000 коротких повідомлень за секунду;
- надсилання привітальних повідомлень;
- налаштування таргетованої розсилки;
- гнучка цінова політика;
- простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
- швидке та зручне скорочення посилань;
- планувальник розсилання повідомлень;
- оформлення персоналізованих повідомлень;
- декілька рівнів захисту даних.
Грамотно спланована розсилка коротких повідомлень значно підвищує лояльність клієнтів, покращує рівень комунікації між власниками бізнесу та користувачами, підвищує прибутковість.
Щоби почати оформлення розсилки для клієнтів, заходьте в особистий кабінет SMS Club просто зараз.