Закриття ФОПів в Україні: які ніші можуть пережити "кризу"

Сьогоднішня тенденція зі зменшенням числа ФОПів в Україні доволі серйозна: більшість невеликих магазинів та бізнесів активно закриваються, не здатні пережити збільшення податків та підвищення ціни на енергоресурси. Однак за бажання розвивати власну компанію варто обирати нішу, котра без особливих проблем переживе будь-яку кризу в Україні.

1. Харчові продукти

Незалежно від стану економіки та особливостей зростання податків, харчові продукти завжди залишаться серед списку обов'язкових покупок. А тому продуктовий магазин, особливо в онлайн-ніші – гарний та прибутковий бізнес.

Ще один варіант – конкурентоспроможна доставка кур'єрами у будь-яку точку України, яка допоможе отримувати не лише продукти з найближчих магазинів, а й з усіх усюд. Окремо варто відзначити зростання популярності середньостатистичних українців на фермерські продукти, що часто дешевші, аніж магазинні варіанти.

2. Інтим-магазини

Секс-шопи, як не дивно, стали доволі популярними останнім часом в Україні. Наприклад, BrokenSofa https://brokensofa.com.ua/ua/ не лише не втратив клієнтів, а й наростив їхню кількість. Власники магазинів говорять про те, що криза відчутно вдарила по ним також, однак вони продовжують свою роботу.

А все тому, що інтернет-магазини потребують меншої кількості працівників, аніж звичайні бізнеси, не сплачують за оренду приміщень тощо. Це допомагає уникати супутніх платежів, а також підтримувати розвиток компанії, закуповувати нові товари навіть в умовах обмежених поставок від інших країн.

3. Військова техніка та умундирування

Враховуючи поточну ситуацію в Україні, товари військового призначення ще довго лишатимуться актуальними не лише для чоловіків, а й жінок. Дрони, засоби зв'язку та захисту, якісні медичні або технічні товари – усе це потрібне для забезпечення військових у гарячих точках.

Сьогодні понад кілька сотень підприємств в Україні працюють над задоволенням потреб армії, розвиваючись у технічному, гуманітарному або іншому напрямку. Збільшення потреб та запитів від військових з часом призводить до необхідності розвитку бізнесу у цій ніші, що робить її не лише актуальною, а й прибутковою.

4. Альтернативні джерела енергії

Непроста ситуація з енергопостачанням в Україні активно стимулює перехід сучасних домогосподарств та бізнесів на альтернативні джерела енергії. Власники компаній, які пропонують закупівлю, монтаж та обслуговування сонячних панелей кажуть про зростання попиту на їх товари, особливо у теплий період.

Також можна подумати про можливість розвитку компанії у сфері енергетичних технологій та гаджетів. Наприклад, стабільний попит мають енергоефективні прилади, які допомагають споживати менше світла, а також зарядні станції, павербанки та якісні гаджети, які можуть працювати тривалий час у випадку відключень.

5. Зоомагазин

Незалежно від складності поточної ситуації в Україні, улюбленці потребуватимуть не лише засобів харчування та догляду, а й одягу, іграшок тощо. Бізнеси, які пропонують товари для хатніх улюбленців, мають стабільний попит. Й чим більший асортимент товарів ви зможете запропонувати – тим ліпше.

Найкращий варіант при цьому – інтернет-магазин, котрий має або власну, або доставку поштою. Це допоможе скоротити витрати на обслуговуючий персонал та оренду приміщень. Адже, як показали останні дослідження ринку, все менше українці купують офлайн товари для тварин, віддаючи перевагу компаніям, які пропонують зручні умови доставки, вигідні ціни та знижки.

6. Аптеки

Навіть попри те, що мереж приватних аптек в Україні лишається чимало, актуальність медичних товарів зростає незалежно від особливостей економічного та військового стану в країні. Саме тому відкриття аптеки може стати вельми прибутковим бізнесом, особливо за наявності точки у великому, людному місці та чималого асортименту.

Для такого бізнесу потрібні відповідні, кваліфіковані працівники, а також ліцензія, зручне приміщення та склад для зберігання медичних препаратів. Однак через зростання попиту на медичні товари це легко перекривається чималим середнім чеком від кількох покупців.

7. Пекарні

Все більший попит мають невеликі заклади, які пропонують борошняні вироби. Особливо, якщо у меню – незвичайні булочки або пироги, а здоровий хліб без домішок. Власники пекарень відмічають потребу у сезонному задоволенні забаганок клієнтів й наявності відповідного, широкого асортименту, постійних оновлень та контролю рецептури.

Такий бізнес потребує наявності професійного кухаря та персоналу, однак це легко покривається високою рентабельністю бізнесу й відносно невеликими витратами на його відкриття.