Підходи до розробки сайтів

Підходи до розробки сайтів



У наш час мережа Інтернет стала для не тільки способом проведення вільного часу і дозвілля або рішеннями для бізнесу, але також і засобом для заробітку грошей, при чому не малих. А ось як зробити так, щоб сайт окрім отримання задоволення або виконання інформативної функції приносив ще і гроші — буде описано в цій статті.



Ми спробуємо розібратися, що ж потрібне для розробки успішного web-сайту. Ви дізнаєтеся про те, чому щоб створити хороший ресурс недостатньо тільки одних знань графічних редакторів і основ програмування і зрозумієте, як складно стати в даній області справжнім фахівцем.



Попередній етап створення веб-сторінки



Тенденції в Інтернеті свідчать про тої, що найцікавішими для відвідувачів є спеціалізовані ресурси на якусь вузьку тематику. Як і в будь-якому іншому бізнесі тут важливо передбачити, що саме буде потрібне відвідувачам сайтів в майбутньому.



У будь-якому випадку корпоративний сайт кожна фірма, що поважає себе, повинна мати. Навіть у разі мінімальної віддачі або відсутності такий.



Веб-майстрові, що починає, необхідно випробувати свої знання і можливості в проектах з вузькою спеціалізацією. Наприклад, якщо створити якісний ресурс по метеликах, то завдяки невеликій конкуренції по цій темі можна достатньо швидко стати фахівцями і авторитетами в цій області.



Але вгадувати тематику для майбутнього сайту — справа дуже невдячна! Правильніше буде подивитися в статистиці пошукових запитів, що саме відвідувачі шукають в пошукових системах і головне — якій інформації вони так і не знаходять.



Ваш сайт не тримається в пам'яті — Ви втрачаєте!



Дизайн повинен відкластися в підсвідомості людини, яка відвідала сайт. Важливу роль тут грає логотип (назва фірми, виконана в певному стилі, і/або знак, якесь стилізоване зображення), гасло, кольорова гамма, графіка, стиль викладу і ще багато чого. Будь-яка дрібниця, навіть на перший погляд незначний, може зіпсувати загальне враження.



На Web-ресурс, який запам'ятовується, є велика достовірність повернення відвідувачів. Зазвичай ці спогади повинні бути позитивними.



У цьому плані також радимо вибирати доменне ім'я, що легко запам'ятовується, — назва сайту — для того, щоб користувач міг без зусиль його запам'ятати, якщо записати ні на чому.



План розвитку сайту



Робити сайт і при цьому не замислюватися ні про що — допустимо лише для маленьких любительських сайтів. Для комерційних сайтів цей підхід не підходить.



Дуже важливо вже на першому етапі створення сайту ретельно з'ясувати те, як Ваш сайт відпрацьовуватиме вкладені засоби.

Не менш важливий правильно і чітко поставити цілі і завдання, заздалегідь вирішити всі майбутні питання: що, чому і як.



Неодноразово траплялося в Інтернеті, що конкуренти або заздрісники запозичували чужу ідею, реалізовували її на більш високому рівні і в кінцевому результаті сайт-джерело залишається ні з чим.



Отже, не економте грошей на хороших фахівцях. Зробіть такий сайт, який поліпшити не можливо або дуже важко або дорого, і недоброзичливці не зможуть Вам нашкодити. А якщо спробують, то у Вас вже авторитет і час на вашому боці, адже, Ви — перші.



Сайту потрібний сучасний дизайн



Дизайн сайту — це Ваша особа. Якщо сайт зроблений не якісно або не із смаком — у відвідувача виникає питання: чи варто довіряти власникові такого ресурсу? Справедливо буде допустити, що компанія, яке не приділяє належної уваги дизайну, легковажно відноситься до потенційного клієнта. Про яку довіру тоді йдеться?



Інновація



Інновація сайту має також дуже важливе значення серед заходів за оцінкою якості сайту і його прибутковості.



Чим складніше виконаний сайт, тим більше часу потрібно на втілення всіх Ваших задумів. Не забувайте також про людський чинник.



Стежите за розмірами Вашого сайту



Якщо Ви орієнтуєтеся на локальну швидкість доступу до Вашого сайту і розмістили на свій сайт багато графіки, flash-анімація з розрахунку: людина, яка не здатна закачати Ваш сайт, буде не здатна купити продукт, який Ви пропонуєте. Ви дуже помиляєтеся. Швидкість доступу до Інтернет і достаток не мають між собою нічого спільного.



Друга сторона медалі



Що найважливіше для забезпеченої людини? Не останнє якщо не найголовніше місце займає час. У тому випадку, коли у неї зазвичай сторінка завантажується секунду-дві, а Ваша — десять. Чи дочекається завершення процесу примхливий відвідувач? Не забувайте, час — це гроші! Кому, як не людині, яка ці гроші має, знати про це. Тому, закладайте в свій сайт турботу про потенційного клієнта незалежно від його станів.



Будьте лаконічними і точними!



Що чекає від сайту викладач? Інформації! Що чекає від сайту фінансист? Надійності!



Вивчите свою потенційну аудиторію. Дайте Вашим відвідувачам відчути, що вони знаходяться на сайті, який здатний дати їм те, по що вони прийшли — атмосферою, наповненням, функціональністю.



Припущення — згубна справа для Вашого сайту!



Засновники сайтів часто вважають, що велика кількість відвідувачів автоматично перетвориться на купу грошей. Але це найчастіше не так.



Якщо Ваш бренд недостатньо відомий, то на головній сторінці повинно бути видно, чим Ви займаєтеся. Не примушуйте відвідувача вгадувати. Дайте чітку однозначну відповідь. Але не перестарайтеся. Останнім, що хоче бачити користувач, є величезний анімаційний логотип.



Заголовок на кожній сторінці сайту (текст в тегу ) використовується пошуковими системами для уявлення інформації про Ваш сайт, текст заголовка виводиться в гіперпосиланні на сторінці результатів пошуку, в каталогах, дошках оголошень. Приділите належну увагу заголовкам.</p> <p> <br><br></p> <p> Проектування</p> <p> <br><br></p> <p> Швидкість завантаження, навігація і функціональність є основними початковими складовими, які повинні бути на високому рівні.</p> <p> <br><br></p> <p> У користувачів повинна бути можливість знайти те, що вони шукають, в стислі терміни. Якщо Ви не можете забезпечити їх цим, то це зробить Ваш конкурент!</p> <p> <br><br></p> <p> Перша сторінка, яку перегляне користувач на Вашому сайті, повинна зацікавити його Вашим продуктом (контент, товар, послуга, і тому подібне). Наприклад, якістю товару, найнижчими цінами, оригінальним контентом, швидкою доставкою, і тому подібне.</p> <p> <br><br></p> <p> Не допускайте появи на Вашому сайті:</p> <p> <br><br></p> <p> * Мертвих посилань;<br></p> <p> * Javascript’ових помилок;<br></p> <p> * Відсутність картинок і кнопочок;<br></p> <p> * Орієнтації на один браузер.</p> <p> <br><br></p> <p> Не повторюйте чужих помилок. Ретельно перевіряйте все без виключення сторінки на сайті — їх успіх обов'язково прийде до Вас.</p> <p> <br><br></p> <p> Інформація з сайту <a href="http://intersite.net.ua" title="intersite.net.ua" target="_blank">http://intersite.net.ua</a>.</p> </article> <div id="sticky-end"></div> <div style='margin:0 auto; display:table;width: 100%; height: auto;text-align:center;'> <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4044380294269646" crossorigin="anonymous"></script> <!-- Grand-content --> <ins class="adsbygoogle" style="display:inline-block;width:580px;height:400px" data-ad-client="ca-pub-4044380294269646" data-ad-slot="7064871356"></ins> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); </script></div> <div class="sub-pages-link" style="text-align:right;margin-top:20px;margin-right:40px;font-size:80%">Сьогодні переглянули: <b>1</b>; всього переглянули: <b>1698</b><br />Дата публікації статті: <b>09.09.2016</b></div> <div class="social-box-item"> <a onclick="Share.telegram('https://www.ukrlib.com.ua/pub/article.php?articleid=34','Читати на УкрЛібі')" class="tlg"><span></span>Надіслати</a> <a onclick="Share.facebookk('https://www.ukrlib.com.ua/pub/article.php?articleid=34','','','')" class="face"><span></span>Розповісти</a> <a onclick="Share.twitter('https://www.ukrlib.com.ua/pub/article.php?articleid=34','Підходи до розробки сайтів: ')" class="tw"><span></span>Цвірінькнути</a> </div><!-- /.social-box-item --> <span class="soc-divider"></span> </div><!-- /.wrap --> </div><!-- /.spanning --> </div><!-- /.main --> <footer> <div class="wrap"> <div class="logo"><a href="/"></a></div> <ul> <li><a href="/">Головна</a></li> <li><a href="/mail.php">Контакти</a></li> <li><a href="/ad/">Реклама</a></li> </ul> <div class="about-text"> УкрЛіб — скорочення від Ukrainian Library (українська бібліотека). Метою створення цього сайту було зробити українську літературу доступною для всіх, хто бажає її читати. </div><!-- /.about-text --> <div class="separator"></div> <div class="copy"> УкрЛіб © 2000 — 2024, <a href="/mail.php">Євген Васильєв</a><br> При використанні матеріалів сайту, посилання на УкрЛіб обов'язкове.<br><br> Сторінку згенеровано за 0.022303 сек. </div><!-- /.copy --> </div><!-- /.wrap --> </footer> <script src="/js/1.1/sticky.js"></script> <link rel="stylesheet" href="/css/1.1/sticky.min.css"/> <a href="#" class="go-top-page"><span></span></a> </body> </html>