Незвичні ідеї для бізнесу
Для того, щоб зробити кар'єру і досягти успіху у власному оригінальному і тому ризикованому бізнесі, необхідна неординарність мислення і готовність до ризику. Ось декілька оригінальних бізнес ідей, авторам яких вдалося успішно утілити їх в життя і вдало досягти успіху в своїй справі.
Бізнес-ідея : шкарпетки поштою
Хто придумав: Семі Лічті і Марсель Рот
Хто клієнти: підприємці і менеджери різних мастей
Дохід: з неофіційних джерел — починаючи з 1999 і закінчуючи 2006 роком, компанією продано 120 тис. пар шкарпеток в 25 країнах світу. Імовірно річний оборот складає більше $1,5 млн.
Як народилася ідея: У 1994 році один випускник університету Семі Лічті працював в одному з рекламних агентств. Одного прекрасного дня його чекала зустріч з японськими партнерами в кондитерській, де за традицією всі відвідувачі роззувають. Там і з'ясувалося, що шкарпетки у Семі непарні і діряві. Він сидів в позі лотоса, прагнучи укласти ноги так, щоб ні японці, ні присутній на переговорах бос не відмітили його шкарпеток.
Вже через місяць у Семі з'явилася ідея, що дала старт його оригінальному бізнесу. Він вирішив здійснювати доставку шкарпеток по підписці через інтернет. Разом з другом Марселем Рот він створив компанію BlackSocks — Чорні шкарпетки. На сайті компанії всім відвідувачам пропонується зробити вибір покупки: шкарпетки або гольф. Колір вибрати було не можна, оскільки всі вони були тільки чорні. Потім оформлялася підписка, і клієнти отримують поштою шкарпетки в красивій упаковці. Частота доставок була різна: три, чотири або шість разів на рік. У кожному комплекті знаходилися три пари. Щорічна абонентська плата — починаючи від 69 Євро. Дорожнечу шкарпеток засновники компанії пояснюють їх високою якістю: шкарпетки проводять на півночі Італії, використовуючи пряжу вищої якості.
Бизнес-идея : суцільний позитив
Хто придумав: Берт Джекобс
Хто клієнти: всі оптимісти
Дані про дохід: у 2007 році прибуток склав $100 млн.
Бізнес ідея: позитивне відношення до життя — основна концепція бренду одягу Life is good, яка була розроблена Бертом Джекобсом і його старшим братом Джоном. У 1994 році брати Джекобси надрукували слова Life is good і логотип на футболках тестовим тиражем в 48 штук і стали продавати на вулицях Бостона із старенького фургона. Футболки були продані через 45 хвилин. Джекобси вирішили, що ключ до їх багатства лежить через навіювання оптимізму. Зараз продукція Life is good продається більш ніж в 4500 торгових точках США і 27 країнах світу. У компанії 93 фірмових магазина. Асортимент підприємства Бостона зараз включає велику кількість товарних груп, починаючи з головних уборів і біжутерії і закінчуючи підстилками для собак.
Бізнес-ідея : робітниця не селянка
Хто придумав: Керрі Киллінг
Хто клієнти: жінки
Дані про дохід: оборот A Woman’s Touch досягає 1,2 млн. фунтів в рік, а Керрі Киллінг готується до запуску програми франчайзингу
Бізнес ідея: компанія A Woman’s Touch — Жіночий дотик — виконує малярні, штукатурні, крівлі, теслярські, слюсарні, електромонтажні і інші роботи. Особливість в тому, що на замовлення виїжджають висококваліфіковані, надійні і ввічливі робітниці. Керрі Киллінг, колишня співробітниця інвестиційного банку, вирішила, що жіночий колектив, що конкурує в споконвічно чоловічих сферах діяльності, не може не виділятися і не стати помітним на ринку. Засновники компанії вважають, що багато клієнтів-жінок відчувають себе комфортніше, довіряючи ремонт свого житла жінкам. Доказом тому служать часті відгуки про ефективність, пунктуальність і чистоту виконуваних робіт. A Woman’s Touch надає послуги з будівництва і ремонту будівель: від підготовки і узгодження проектної документації до декоративної обробки приміщень і проведення комунікацій. При цьому турбота про доставку матеріалів, необхідних для проведення робіт, теж лягає на жіночі плечі.
Бізнес-ідея : голод не тітка
Хто придумав: Кетрін Кейн
Хто клієнти: меломани з плеєрами iPod
Дані про дохід: коли прибуток компанії HungryPod перевищив $100 тис., Кетрін Кейн привернула в свій бізнес окремого фахівця з маркетингу.
Бізнес ідея: Кетрін Кейн в 24 роки заробляє, заповнюючи об'єм пам'яті плеєрів iPod. А почалося все тоді, коли один із знайомих запропонував їй за $500 оцифрувати свою колекцію CD-дисків і закачати отримані файли на його плеєр. Відшукавши ще два охочих скористатися даною послугою, вона отримала стартовий капітал — півтори тисячі доларів. Через деякий час Кетрін обнародувала розцінки на свої послуги: $1,75 за кожний з перших закачаних 50-ти дисків і $1,5 за подальший.
Бізнес-ідея : а чи був ключик?
Хто придумав: ім'я засновника невідоме
Хто клієнти: ділові люди з поганою пам'яттю
Дані про дохід: дані про доходи не доступні у зв'язку з молодим віком компанії
Бізнес ідея: нью-йоркська компанія NewYourKey за невелику щорічну плату зберігає копії ключів клієнтів в безпечному місці і може доставити на першу вимогу клієнта. Якщо Ви втратили ключі від квартири, автомобіля або офісу, Вам досить подзвонити в компанію, і запасні ключі будуть доставлені протягом години, незалежно від часу доби і Вашого місця знаходження. Для додаткової безпеки при створенні профілю користувача від клієнтів потрібне ім'я, пароль і фотографія, щоб зловмисник не міг отримати чужі ключі.
Бізнес-ідея : зарядка для хвоста
Хто придумав: Лоурен Лопер
Хто клієнти: зайняті і ледачі жінки
Дані про дохід: Відсутні
Бізнес ідея: Лоурен Лопер запустила унікальний проект — Твій мобільний спортзал. Її логіка наступна: багато жінок не йдуть у фитнес-зал із-за своєї ліні, браку часу або комплексів з приводу своєї зовнішності. Всього лише один дзвінок, і професійний тренер, теж жінка, приїде до будинку або офісу клієнтки і проведе персональне тренування. Все необхідне є в спеціально обладнаних автобусах компанії, де і пропонується провести заняття.
Бізнес-ідея : мобільний фен-шуй
Хто придумав: Пол Дарбі
Хто клієнти: поклонники фен-шуй
Дані про дохід: Відсутні
Бізнес ідея: англійський підприємець Пол Дарбі запустив свій сайт, який об'єднує стародавнє китайське учення фен-шуй і 38 млн. власників мобільних телефонів по всьому світу. На сайті phoneshui розміщена інформація про те, як отримати позитивну енергію за допомогою феншуїзациі мобільного телефону. Дарбі говорить, що настройки телефону можуть багато що розповісти про його власника. Інформація на сайті навчить відвідувачів, як поліпшити притоку позитивних енергій за допомогою правильних настройок телефону. Підприємець амбітно заявляє про те, що є "послом миру" і здатний внести гармонію до життя користувачів мобільними телефонами. Сайт підтримує продавець мобільних телефонів — компанія Phones 4u.
Бізнес-ідея : небесні ластівки
Хто придумав: династія Стінісов
Хто клієнти: крупні корпорації (Budweiser, Coppertone Sunscreen, Kodak) і приватні клієнти
Дані про дохід: у 2005 році чистий прибуток Skytypers склав $2,7 млн.
Бізнес ідея: компанія Skytypers займається тим, що за допомогою літаків малює на небі рекламні оголошення. З цією метою використовуються спеціальні пристосування, які випускають цівки кольорової пари, з яких складаються необхідні слова. Кожна буква виходить заввишки не менше в 400 м. Всього 4 секунди потрібний для виведення однієї букви. За розрахунками керівників компанії, кожен напис бачать близько 2 млн. чоловік. Компанія Stinis Air Service розташовується на східному побережжі США і працює сім місяців в році. Ціна послуги залежить від багатьох параметрів. Вартість напису з 20-25 знаків — від $2,5 тис.
Бізнес-ідея : лікарі прилетіли
Хто придумав: Джей Паркінсон
Хто клієнти: ті, хто вирішив заощадити на здоров'ї
Дані про дохід: Відсутні
Бизнес ідея: доктор Джей Паркінсон з Брукліна вирішив використовувати сучасні технології для спілкування з своїми пацієнтами. У Паркінсона немає звичайного офісу, він проводить консультації через електронну пошту і відео чати. Тільки при крайній необхідності лікар приїжджає до пацієнта додому або на роботу.
Його послуги коштують $500 в рік. У щорічний платіж входить консультування через інтернет і двоє відвідин хворого вдома. Крім медінструментов, доктор користується iPhone і ноутбуком.
Бізнес-ідея : свіжі пікселі
Хто придумав: Олексій Тью
Хто клієнти: рекламодавці
Дані про дохід: максимальну кількість пікселів на Pixelotto викупив сайт Lastminute.com, що заплатив $20 тис
Ідея: британський студент став мільйонером, продаючи пікселі на своєму сайті milliondollarhomepage.com. У грудні 2006 року він відкрив новий ресурс Pixelotto. Як і на першому сайті, Тью продає на Pixelotto пікселі, але ціна однієї крапки тепер удвічі вище і складає $2. Крім того, тепер у відвідувачів з'явився шанс запрацювати. Олексій пропонує їм прийняти участь в лотереї. Для цього потрібно реєструватися на сайті і щодня кликати на десять рекламних оголошень, розміщених на Pixelotto. Як тільки всі пікселі на сайті розпродадуть, буде проведений розиграш, і один з найбільш активних відвідувачів отримає приз в один мільйон доларів.
Інформація з сайту про роботу та бізнес — http://www.ok2007.info.