Сучасний ринок товарів та послуг насичений брендами, котрим доводиться приваблювати клієнтів. Одним із способів залучити нових покупців чи клієнтів, а також проінформувати постійних та лояльних є масова розсилка СМС розсилка. Особливо ефективним такий інструмент буде в поєднанні з іншими видами реклами — друкованою, зовнішнім носіями. Проте як і будь-яким інструментом смс розсилкою важливо вірно користуватися.
Ключові переваги смс розсилки
Основна відмінність цього маркетингового інструменту полягає в простоті. Достатньо мати базу телефонних номерів користувачів, котрим може бути цікавою ваша пропозиція. Найкраще використовувати телефонні номери клієнтів, котрі давали згоду на обробку персональних даних.
Ще одна перевага — висока швидкість прочитання повідомлень. Мобільні телефони є в більшої частини активного населення, тож при умові вірно складеного тексту повідомлення, правильно обраного часу, розсилка спрацює на 100%.
Серед інших плюсів СМС розсилки відзначимо:
Переваги використання SMS-розсилок для компаній:
- високий рівень доступності — щоби отримати SMS, не потрібен інтернет;
- широке охоплення аудиторії;
- швидке доставлення;
- ефективна конверсія — перехід за вказаними посиланнями;
- покращення лояльності покупців чи клієнтів до бренду;
- підвищення рівня впізнаваності компанії.
Можливі приводи для формування розсилки
Один із популярних варіантів — запросити потенційних покупців на акційний розпродаж. Для активізації діяльності термін дії пропозиції повинен бути обмеженим, також варто додавати в повідомлення промокод
Ще один цікавий та ефективний варіант — повідомити клієнтів про лімітовану колекцію товарів.
Часто спрацьовує метод нагадування про незавершену покупку. Часто відвідувачі сайту переглядають товари та навіть додають їх до кошика, проте не зважуються на покупку, а пізніше забувають. Надсилання СМС подібного змісту стимулює потенційних клієнтів повернутися на сайт та переглянути кошик. До тексту подібних СМС важливо додавати посилання на сайт.
Завдання смс розсилки подібного формату:
- нагадати клієнту, що в кошику чекає товар;
- підказати що додавання до кошика — це не бронювання.
Щоби покупцю захотілось довести покупку до логічного завершення, текст смс варто доповнити мотиваційним закликом:
- безкоштовне доставлення при замовленні товару на певну суму;
- подвоєння бонусних балів;
- знижка на товари з кошика.
Повідомлення подяка
Такі повідомлення створюються для клієнтів, котрі нещодавно придбали товар чи послугу
В повідомленні слід висловити подяку та запропонувати кілька товарів, котрі могли би доповнити вже придбані. Також до цього формату належать повідомлення з цікавими бонусами з обмеженим терміном дії, щоби клієнту було важче відмовитися від покупки
Сповіщення про майбутній розпродаж
Така розсилка актуальна, якщо власник компанії планує ліквідувати колекції перед запуском нових продажів. Найкраще такі розсилки працюють для офлайн магазинів, куди покупці можуть прийти та обрати для себе потрібні речі. Багато клієнтів очікують сезонних розпродажів, щоби придбати одразу багато речей, заощадивши певну суму.
Повідомлення нагадування
Такі розсилки нагадують, що скоро конкретний продукт знову знадобиться. Така розсилка підійде бізнесам, котрі продають сезонні товари. Наприклад, крем від сонця, спрей від комарів потрібен на початку літа.
Отримати кваліфіковану консультацію стосовно оформлення СМС розсилок, обрати належний тип саме для вашого бізнесу, вам допоможуть у команді SMS Club.