Типи клієнтів, з якими стикаються ріелтори: особливості роботи з кожним із них

Сфера нерухомості вимагає не тільки знання ринку, а й уміння розуміти потреби та очікування різних людей. Серед клієнтської бази ріелторів можна назвати кілька основних типів, кожен із яких має особливості і потребує індивідуального підходу. А спеціальна CRM система для ріелторів допоможе зберегти історію взаємодії та вести нотатки, щоб упродовж усього періоду спільної роботи, як і повторному зверненні, обирати правильну стратегію дій.

Ті, хто сумнівається і обмірковує

Шукають каверзу навіть за відсутності недоліків. Зазнають складнощів із прийняттям підсумкового рішення через страх зробити помилку або підписати невдалу угоду. У роботі з ними ріелтору потрібно:

  • виявити терпіння та витримку;
  • активно демонструвати переваги;
  • не тиснути і не прагнути прискорити угоду, давши достатньо часу на обдумування.

Головне не допустити перекладання відповідальності: остаточний вибір покупці мають зробити самостійно.

Без точного запиту

Звертаються до агентства нерухомості без явного розуміння своїх потреб чи уявлення про те, що вони шукають. Вони можуть бути у пошуку своєї першої квартири, інвестиційного об'єкту чи просто чогось нового.

Готові легко змінити початкові вимоги, від чогось відмовитись чи піти на поступки. Важливо ставити їм правильні питання та допомогти визначити реальні потреби та бажання, щоб запропонувати найбільш підходящі варіанти.

Хочуть усі й одразу

Цей тип клієнтів очікує, що ріелтор зможе запропонувати їм ідеальне житло, яке задовольняє всі їхні вимоги та побажання. Але вони можуть бути непрактичними у своїх запитах або чекати надто багато від однієї угоди. Для співпраці з ними важливо встановити реалістичні очікування та допомогти знайти баланс між бажаним та можливим.

Сімейні покупці

Вони можуть бути стурбовані школами, районом та безпекою. Важливо правильно виявити їх потреби у просторі, бажаної кількості спалень та інших параметрах квартири чи будинку. Це допоможе запропонувати варіанти, які відповідають їхньому способу життя та уподобанням.

Ключові принципи роботи з різними типами клієнтів

Незалежно від специфіки запиту, важливо виявляти розуміння, терпіння та професіоналізм. Виділити більше часу безпосередньо на взаємодію з потенційними покупцями допоможе програма для ріелторів Plektan, яка позбавить нудних робочих завдань та дозволить присвятити більше часу підготовці до кожної угоди. І в результаті, спеціаліст з нерухомості допоможе клієнту знайти ідеальний за всіма параметрами об'єкт та зробити процес його придбання максимально комфортним.