Якщо ви ведете самостійно соціальні мережі й у вас виникає відчуття, ніби топчетесь на місці, бо не бачите ніякого результату — СММ аудит з Кукурудзою освітить точки росту та дасть мапу для досягнення ваших SMM-цілей.
Kukurudza — це SMM-агенція, яка знає, як закохати користувачів з першої ж секунди, залучати за допомогою контенту і допомогти брендам досягнути омріяних результатів.
Що таке SMM-consulting?
SMM-consulting — це сесія, на якій команда експертів відповідає на запитання та пояснює, як досягнути цілей завдяки веденню соціальних мереж.
Які є формати SMM консалтингу від Kukurudza Agency?
- Консультація з командою. Агенція попередньо готується до зустрічі, аналізує питання, дає рекомендації, план і запаковує відповіді в презентацію.
- По-о-овний аудит. Це той самий фірмовий аудит від Кукурудзи! На цій сесії вони детально проаналізують ваш профіль, промоніторять конкурентів і дадуть рекомендації, що працює у ніші, а що ні.
- Консалтинг у форматі Q&A. У форматі онлайн-зустрічі Кукурудза розбере ваші запитання протягом години. Якщо потрібно розібратись в деяких моментах — цей формат точно для вас.
Для кого буде корисна ця послуга?
- Власникам бізнесів, які хочуть просувати свій бренд за допомогою соціальних мереж, але не знають, як це робити.
- Командам, які хочуть результативно просувати соцмережі.
- Спеціалістам, які мають пару запитань, на яких немає відповідей.
Як розпочати співпрацю?
- Заповнюєте бриф і обираєте формат консультації (з підготовкою чи живий формат);
- Отримуєте комерційну пропозицію з планом дні й погоджуєте всі деталі;
- Зідзвонюєтесь та Кукурудза презентує рішення щодо ведення соціальних мереж.
Трафік в соціальних мережах дуже великий, тож якщо ви ще досі не спробували просувати свій продукт — зараз найкращий для цього момент. А Kukurudz Agency відповість на всі запитання, надихне на креативні ідеї, підсвітить точку зросту та дасть чіткий план.
Це справді розкриє ваш бренд з нової сторони, збільшить впізнаваність, продажі але, головне, дасть бажаний результат. Бо соціальні мережі — це не лише про комерцію, а цінності та взаємозв'язок з клієнтом.