Консалтинг або що робити, коли не знаєте з чого почати в SMM

СММ аудит

Якщо ви ведете самостійно соціальні мережі й у вас виникає відчуття, ніби топчетесь на місці, бо не бачите ніякого результату — СММ аудит з Кукурудзою освітить точки росту та дасть мапу для досягнення ваших SMM-цілей.


Kukurudza — це SMM-агенція, яка знає, як закохати користувачів з першої ж секунди, залучати за допомогою контенту і допомогти брендам досягнути омріяних результатів.


Що таке SMM-consulting?


SMM-consulting — це сесія, на якій команда експертів відповідає на запитання та пояснює, як досягнути цілей завдяки веденню соціальних мереж.


Які є формати SMM консалтингу від Kukurudza Agency?


  • Консультація з командою. Агенція попередньо готується до зустрічі, аналізує питання, дає рекомендації, план і запаковує відповіді в презентацію.
  • По-о-овний аудит. Це той самий фірмовий аудит від Кукурудзи! На цій сесії вони детально проаналізують ваш профіль, промоніторять конкурентів і дадуть рекомендації, що працює у ніші, а що ні.
  • Консалтинг у форматі Q&A. У форматі онлайн-зустрічі Кукурудза розбере ваші запитання протягом години. Якщо потрібно розібратись в деяких моментах — цей формат точно для вас.


Для кого буде корисна ця послуга?


  • Власникам бізнесів, які хочуть просувати свій бренд за допомогою соціальних мереж, але не знають, як це робити.
  • Командам, які хочуть результативно просувати соцмережі.
  • Спеціалістам, які мають пару запитань, на яких немає відповідей.

Як розпочати співпрацю?


  1. Заповнюєте бриф і обираєте формат консультації (з підготовкою чи живий формат);
  2. Отримуєте комерційну пропозицію з планом дні й погоджуєте всі деталі;
  3. Зідзвонюєтесь та Кукурудза презентує рішення щодо ведення соціальних мереж.

Трафік в соціальних мережах дуже великий, тож якщо ви ще досі не спробували просувати свій продукт — зараз найкращий для цього момент. А Kukurudz Agency відповість на всі запитання, надихне на креативні ідеї, підсвітить точку зросту та дасть чіткий план.


Це справді розкриє ваш бренд з нової сторони, збільшить впізнаваність, продажі але, головне, дасть бажаний результат. Бо соціальні мережі — це не лише про комерцію, а цінності та взаємозв'язок з клієнтом.