Як вести облік на складі за допомогою програми

Керівникові сучасного бізнесу важливо відстежувати усі робочі процеси, щоб знати про наявні залишки товарів, заборгованість, суми прибутку й витрат. Записувати дані на папері або вносити в Excel не дуже зручно – працівник може помилитися, переплутати цифри, забути зробити помітку.

Автоматизація обліку допоможе керівникові підприємства витрачати менше часу на рутинні операції та постійно контролювати їх. Спеціальна програма, створена на основі хмарних технологій, забезпечить доступ до актуальних даних 24/7 на будь-якому пристрої. Достатньо смартфона, планшета або комп'ютера, підключеного до інтернету.

Навіщо потрібен складський облік на підприємстві

Його впровадження допоможе уникнути безладу й постійно відстежувати закупівлі, щоб витрачати гроші тільки на продукцію, яка користується попитом. Це допоможе збільшити прибуток і раціонально розподіляти кошти підприємства. Онлайн-облік складу корисний для компаній, які працюють у сфері торгівлі та надання послуг, у тому числі інтернет-магазинів.

Налагодивши процес, вийде одночасно вирішити декілька важливих задач:

  • контролювати залишки й запаси. Коли облікова кількість товарів збігається з фактичною, не потрібно багаторазово все перевіряти й проводити перерахунки перед кожним продажем;
  • об'єктивно планувати закупівлі. Коли керівник бачить статистику реалізації того чи іншого товару, він розуміє, чи варто замовляти додаткову партію. Так, вийде уникнути ситуації, коли продукція довго лежить на складі й не продається;
  • прискорити інвентаризацію. Якщо облік ведеться вручну, цей процес на підприємстві займає день або навіть більше й завжди викликає стрес. Автоматизація дозволить не витрачати багато часу й швидко знаходити потрібні товари;
  • систематизувати продукцію. Якщо у компанії багато різних позицій, їх можна розділити на категорії чи групи, упорядкувати місця зберігання. Це оптимальне рішення для інтернет-магазинів – так буде простіше комплектувати замовлення;
  • зменшити кількість помилок, унеможливити розкрадання. Після впровадження складського обліку списання, рух товару, прибутки та витрати завжди відображаються. Це дозволить уникнути нестач і касових розривів.

Облік потрібен і для того, щоб оптимізувати територію складу, позбутися залежаного товару – наприклад, його можна списати або продати за зниженою ціною. Це особливо важливо для продукції, яка має обмежений термін зберігання.

Як ми радимо організувавати складський облік онлайн

Мінімізувати кількість помилок та прискорити виконання рутинних задач допоможе USAP.ONLINE. Це рішення в хмарі, яке завжди доступне онлайн на смартфоні, планшеті або комп'ютері, не обов'язково тільки робочому. Сучасне програмне забезпечення допоможе автоматизувати процеси складського обліку й отримувати завжди точні, актуальні дані.

Кожен новий користувач сервісу отримує 14 днів тестового періоду для безплатної оцінки сервісу. У процесі вийде визначитись, який саме тариф потрібен, адже можна вибирати з кількох, різних за вартістю пакетів. Ціна залежить від таких факторів:

  • об'єм, який надається для зберігання зображень. При цьому, обмеження на кількість документів немає для будь-якого тарифу;
  • період для сплати нарахованої вартості;
  • можливість зміни бізнес-логіки;
  • механізм надання технічної підтримки, швидкість отримання відповіді;
  • наявність чи відсутність обмежень на внесення змін до документації.

Автоматизований складський облік допоможе спростити й прискорити більшість рутинних процесів та уникнути помилок. Програма USAP.ONLINE в хмарі дає можливість контролювати роботу компанії навіть в іншій точці світу.