Розпочався весняний виставковий сезон – час коли компанії представляють на конференціях та виставках свої продукти і послуги та шукають нових клієнтів і партнерів. Виставкові стенди – це основний засіб привернення уваги відвідувачів таких заходів до вашого бренду.
Тож корисно буде дізнатися більше про їх призначення та оформлення, щоб участь у бізнес заході була ефективною.
Для чого потрібні виставкові стенди?
Головне призначення виставкового стенду – це якісна демонстрація вашої продукції та послуг відвідувачам виставки. На час проведення заходу стенд стане уособленням вашої компанії в очах потенційних клієнтів та партнерів.
Якщо ваш продукт – це товари, їх потрібно вигідно презентувати у вітринах, на подіумах чи на стінах виставкового стенду. Якщо ви надаєте послуги – зробіть більший акцент на іміджеву складову самого стенду та зручні зони для переговорів. Тут в комфортних умовах ви якісно презентуєте свої послуги потенційним клієнтам.
Які бувають виставкові стенди?
Стенди для виставок бувають наступних типів:
- Ексклюзивні виставкові стенди — це стенди які виготовляються за індивідуальним дизайн-проектом, як правило, мають нестандарті форми та виготовляються із високоякісних матеріалів.
- Двоповерхові виставкові стенди — такі стенди в переважній більшості також є ексклюзивними, але крім іншого мають іще й другий поверх. Це дозволяє отримати більше корисного простору для роботи експонента при замовленні тієї ж площі у організатора заходу.
- Нестандартні виставкові стенди – стенди що мають індивідуальні особливості, такі як об'ємні логотипи з підсвіткою, персональну корпоративну поліграфію, але звичайний конструктив стін.
- Стандартні стенди – варіант, що зазвичай пропонується організаторами виставки для масового учасника. Такі стенди виготовлені із білих панелей ПВХ заввишки 2,5 метри та мають на фризі логотип-наклейку компанії.
Експерти компанії CARSHE (https://carshe.com), що вже 30 років проектує та будує виставкові стенди в Україні та за кордоном, рекомендують обирати ексклюзивні стенди. Вони дають змогу найкращим чином представити продукти компанії і одним лише зовнішнім виглядом роблять якісну рекламу вашому бренду.
Яка користь від замовлення виставкового стенду?
Підводячи підсумки перерахуємо переваги від замовлення виставкового стенду:
- Якісна презентація товарів та послуг на виставковому заході.
- Можливість у комфортних умовах поспілкуватися із цільовою аудиторією, яка згодом стане клієнтською базою.
- Презентація новинок компанії. Зверніть увагу, що переважна більшість відомих брендів презентують свої нові розробки саме на стендах під час міжнародних заходів, де присутня велика кількість експертів даної галузі.
- Підняття іміджу компанії в очах клієнтів. Презентабельний, ексклюзивний виставковий стенд здатен справити незабутнє враження про ваш бренд навіть у відвідувачів, що ще не знайомі з продуктами компанії.
- Участь у закордонних виставках та вихід на нові, ще не досліджені ринки. Найпростіший спосіб дослідити певний ринок обраної країни – це побувати на профільних виставках зі своєї галузі.
Бажаємо Вам успішної участі у бізнес заходах із ексклюзивними стендами, що надовго запам'ятаються усім вашим клієнтам, конкурентам та партнерам!