Навіщо сайт потрібен кожній компанії

Навіщо сайт потрібен кожній компанії?



5 причин необхідності створення сайтів.



1. Щоб обслуговувати клієнтів



Надання ділової інформації на сайті — один з найголовніших шляхів обслуговування клієнтів. Завдяки використанню сайта можливо створити форми заявки для товарів чи послуг, яка відразу буде надходити відповідному працівнику. Дайте вашому клієнту можливість взнати за допомогою бази даних, якого кольору піджаки є у вашому магазині. Все це можливо просто і швидко зробити за допомогою веб-дизайн сайту.



2. Щоб підвищити цікавість суспільства



Ви не будете просити газети писати про відкриття вашого нового магазину, а будете рекламувати вашу домашню сторінку, якщо там з'явилось щось нове. Навіть якщо газети і напишуть про відкриття вашого магазину, це не принесе ніякої користі тим читачам, які взнають про це у віддалених містах, якщо звичайно, вони не збираються в найближчий час приїхати у ваше місто. Якщо ж ви надаєте цю інформацію на WWW, будь-яка людина, яка має доступ до Інтенету і чує про вас, — потенційний відвідувач вашої домашньої сторінки і, відповідно, потенційний користувач вашей інформації.



3. Щоб мати можливість надавати графічну, звукову та відео інформацію



Ви зробили чудовий альбом, але, не послухавши його, ніхто не взнає, який прекрасний звук? Картина коштує тисячі слів, але у вас немає місця, щоб розмістити цю тисячу? Інтернет дозволяє, якщо це необхідно, додавати звук, графіку і короткі відеокліпи до інформації про вашу компанію. Жодна брошура не дасть вам такого ефекту. Сайт — це чудова реклама в Інтернеті Вашої компанії.



4. Щоб вийти на більш широкий ринок



Користувачі Інтернет — можливо, найширший з існуючих ринків. Демографія мережі засвідчує, що більшість користувачів закінчили університет або є студентами, мають високу заробітну плату або хороші перспективи. Тож кожен з них може стати вашим клієнтом завдяки мережі Інтернет.



5. Щоб відповідати на питання клієнтів



Той, хто відповідає на телефонні дзвінки в вашій організації, може сказати вам, що він витрачає багато часу, знову і знову відповідаючи на одні й ті ж запитання. Це запитання, відповіді на які клієнти хочуть взнати до того, як почати переговори з вами. Розмістіть їх на вашу домашню сторінку і ви усунете ще один бар'єр між вами і вашими клієнтами, а також трохи разгрузите вашего телефонного оператора.



За матеріалами сайту http://whp.com.ua