Авторка: Катерина Крук
Академік Нью-Йоркської академії наук, продюсер, журналіст, телеведучий, вчений, і засновник MediaStar TV School Юрій Дудка в листопаді презентував книгу про двадцятирічний шлях школи MediaStar. Подія обіцяла бути цікавою не лише святкуванням багатого історією закладу, але й висвітленням трансформаційних практик, які відзначили MediaStar у галузі медіаосвіти і неоднозначною постаттю самого автора, якого вважають ледь не закулісним керівником всієї української індустрії медіаосвіти 2010-2020-их років.
Отож наша журналістка Катерина Крук пішла на презентацію до видавництва Друкарського дому Олега Федорова де відбувалася презентація. Юрій Дудка, який вже давно живе і працює в США розпочав презентацію онлайн, підкресливши початкову мету створення закладу:
“Завдання MediaStar спрямовувалося на створення для студентів унікальної платформи для вивчення та розвитку телевізійного мистецтва та медіакомунікацій. Протягом останніх двох десятиліть ми перетворилися на учасника глобальної медіаосвітньої сцени", — каже письменник.
Ключовим чинником успіху MediaStar було зобов'язання розробляти передові освітні програми та використовувати передові технології в освітній галузі. Юрій Дудка наголосив, що MediaStar є не лише навчальним закладом, а й має свою наукову базу, яка активно займається вивченням медіаіндустрії та економіки. Місяць тому автор презентував свою наукову монографію “Економічна безпека України в умовах глобалізації (соціально-економічне дослідження на базі MediaStar)”, де виклав результати 15 річної роботи над проблемами складної імплементації медіаосвіти і економічного зростання в умовах розвитку сучасних глобалітетів.
Подія завершилася інтерактивною сесією питань та відповідей, де студенти та читачі спілкувалися зі своїм вчителем, висловлюючи свою зацікавленість досвідом MediaStar.
Надрукована версія презентації з тиражем 3000 примірників свідчить про широкий інтерес та вплив, який MediaStar зробив у галузі глобальної медіаосвіти. До прикладу книга колишнього Президента Леоніда Кучми, презентація якої відбулася в той же день, вийшла тиражем лише в 1000 екземплярів.
"Ця книга є результатом двадцятирічного напруженого і важкого навчального процесу, який привів нас до сьогоднішнього успіху, і я вдячний нашій неймовірній команді за цей шлях. Ми віримо, що ця публікація буде важливою частиною дискусій про майбутнє медіаосвіти", — сказав керівник MediaStar.
“Маємо і критику і позитивні відгуки читачів, що свідчить про те, наскільки книга стала обговорюваною серед фахівців та широкого загалу. Ми несподівано швидко вийшли на такий тираж через великий попит. Це свідчить про те, що читачі шукають не лише якісний контент, але і унікальний погляд на розвиток медіаосвіти”, — зазначив Олег Федоров, видавець “Друкарського дому Олега Федорова” де вийшла книга.
За словами видавця, ця книга стала важливим внеском в сучасну науку і стане важливою частиною бібліотеки для тих, хто цікавиться розвитком та тенденціями медіаосвіти, від людини яка змінила українську освітню медіаіндустрію.
Катерина Крук, спеціально для УкрЛіб