Поради Fedkov, щоб досягти успіху у юридичній кар'єрі

У світі, що постійно розвивається та складному, юристи часто борються зі стресом, негативом і важким робочим навантаженням. Але Мел Роббінс — відомий оратор, автор бестселерів за версією New York Times і свого часу сама юрист — вважає, що ви завжди в одному рішенні від іншого життя. За допомогою кількох простих звичок ви можете схилити доміно свого життя до тривалих змін, змінити свій світогляд, покращити своє психічне благополуччя та, як юрист-професіонал, зробити себе ефективнішим і підтримати своїх клієнтів і колег.

Юрист Олексій Федьков з Киева (fedkov.com) поспілкувалися з Мел Роббінс на конференції Clio Cloud Conference — де вона виступила з енергійною основною промовою — щоб трохи більше порозумітися про те, що можуть зробити юристи, щоб процвітати у своїй юридичній кар'єрі та особистому житті.

Звичка "дай п'ять": що це таке?

Звичка "Дай п'ять" — це нескладна практика, яку, на думку Мела Роббінса, має прийняти кожна людина на планеті. Його передумова проста: ви просто додаєте п'ятірку перед собою в дзеркало до свого ранкового розпорядку. "Не кажучи ні слова, дай собі п'ять і відправляйся на день", — сказав Мел.

Чому це працює?

Це звучить просто, але завдяки науці нейробіки цей маленький жест дасть вам дофаміновий заряд і задасть позитивний тон на день. Ваш мозок уже розпізнає жест. Просто подумайте про те, що ви відчуваєте, коли комусь даєте п'ять. "Ви коли-небудь давали комусь п'ять і думали: "Я вас ненавиджу?" Це неможливо, — зазначив Мел. "Нейробіка — це найшвидший спосіб запрограмувати нову думку як звичку, тому що ви поєднуєте фізичну дію з позитивною думкою".

Таким чином, звичка давати п'ять допомагає змінити будь-яке негативне, песимістичне та суперечливе мислення на більш позитивне, прийнятне та мотиваційне.

Чому звичка давати п'ять критично важлива для юристів?

Сама багато років юрист у судовому процесі, Мел не чужа песимістичний, недовірливий, критичний та аналітичний спосіб мислення, який пронизує цю професію. "Це те, що робить вас успішним як юриста, тому що це спонукає вас бути новаторськими, креативними у своєму мисленні", – сказала вона. "Проблема в тому, що цей набір здатності аналізувати речі до смерті та сперечатися, поки ти не посинієш на обличчі, повертається прямо проти нас. Ви не можете бути таким на роботі, не роблячи цього з собою постійно".

Коли ви самокритикуєте і постійно зосереджуєтеся лише на тому, що йде не так або що може піти не так, це неймовірно демотивує. З іншого боку, виховання оптимізму та здатності зосереджуватися на тому, що йде правильно, допоможе вам упоратися зі щастям, стресом і стати лідером у вашій фірмі. У свою чергу, це матиме прямий вплив на ваші стосунки вдома та на роботі.

Принесіть погоду

Для керівників юридичних фірм найбільша можливість досягти успіху — це культивувати культуру юридичної фірми, де колеги піклуються одне про одного. Це не маленький подвиг у такому середовищі, як право, де Мел стверджує, що під час практики завжди є базовий рівень стресу, незалежно від того, проходите ви важкі випробування чи заповіти та маєтки, і де існує вкорінена культура завжди зосереджуватися на тому, що неправильно або що може піти не так.

Але Мел вказала на свою улюблену цитату: "лідери приносять погоду". "Незалежно від того, чи є ви партнером, помічником чи кимось іншим у фірмі, і ви клубок стресу, і ви кидаєтеся на людей, ви щойно створили тон і культуру вашої фірми", – сказала вона. "Принесіть погоду. Поставте себе на паузу. Будьте людиною у фірмі, де все не пов'язане з протипожежними тренуваннями. Це змінює все, що стосується вас, і те, що люди відчувають, працюючи з вами".

Розвивайте звичку цінувати

Ще один спосіб привести погоду? Зосередьтеся на тому, що люди роблять правильно. "Візьміть за звичку кожен день починати свій ранок з повідомлення комусь, з ким ви працюєте, і розповісти їм одну річ, яку вони зробили вчора, що ви цінуєте, і чому", — порадив Мел. "Чому? Як лідери, ми робимо помилку, думаючи, що люди знають, що ми до них ставимося, але вони цього не роблять".

Ділення вдячністю змінює вашу культуру, і крім простого створення приємнішого робочого середовища ваша команда працюватиме більше для вас і продуктивніше витрачатиме свій час. Що не подобається?

Використовуйте правило п'яти секунд

Що ви робите, коли вам потрібно щось змінити або виробити нову звичку, але ви вагаєтесь і не можете змусити себе це зробити? Використовуйте правило п'яти секунд.

Правило п'яти секунд — це мозковий хак, який миттєво надає вам сміливості, миттєвої мотивації та миттєвої впевненості. Це працює так: якщо ви вагаєтеся або ваші емоції підвищуються, порахуйте назад, 5,4,3,2,1 встаньте. "Зворотний підрахунок перериває всі моделі поведінки, які самосаботують. Це вимагає зосередженості, яка залучає вашу префронтальну кору. Це та частина мозку, яку ви використовуєте, коли мислите стратегічно або змінюєте поведінку, і вона допомагає вам взяти під контроль у моменти, коли здається, що все вийшло з-під контролю", — пояснює Мел.

Але є одне велике застереження щодо правила п'яти секунд: ви повинні подавати приклад, тому що інші зміняться лише тоді, коли будуть готові.

"Зміни глибоко особисті, і люди зроблять це лише тоді, коли будуть готові. Немає такої кількості натхнення, умовлянь тощо, щоб змусити когось змінитися", – сказала вона.

Щоб зміни закріпилися, Мел радить: "Зміни — це багато роботи, тому не турбуйтеся про будь-які зміни, які ви насправді не хочете або не бачите цінності".

Візьміть гарячі 15, щоб змінити своє життя

Мел Роббінс має неймовірно успішну кар'єру, і вона створила все, від свого бізнесу до свого подкасту, використовуючи те, що вона називає гарячими 15. "Гарячі 15 — це 15 хвилин на день, які я витрачаю на те, щоб просунутися вперед, що для мене важливо", пояснила вона. Це може бути пошук у Google, прослуховування подкасту чи читання публікації в блозі, але робити що-небудь щодня, щоб зберегти цей імпульс, має величезне значення. Прості невеликі рішення призводять до масштабних змін.

Ми часто чуємо від юристів, що в них немає вільних 15 хвилин щодня, але Мел заперечував цю думку, закликаючи юристів робити все можливе, щоб прокидатися на 15 хвилин раніше і взяти гарячі 15, щоб розпочати свій день. "Перед тим, як почнеться робочий день, потягніться вперед, — сказала вона, — тому що давайте подивимося правді в очі, щойно ви перевірите свій телефон, як юрист, ваш день закінчиться".

Незалежно від того, чи почнете ви використовувати звичку давати п'ять, правило п'яти секунд або гарячі 15, ви зробите крок у правильному напрямку. Ваше рішення почати – це єдине рішення, яке приведе вас до іншого життя.

Якщо Вам потрібна юридична допомога в Києві, звертайтеся до юриста Олексія Федькова – посилання на сайт на початку статті.