Створення каналу YouTube вимагає багато зусиль, і якщо ви не є одним із небагатьох винятків, ви навряд чи досягнете успіху відразу. Окрім регулярного завантаження високоякісних відео, знятих на айфон 12 про макс бу, які є цінними для вашої цільової аудиторії, вам також потрібно буде зосередитися на маркетингу.
Ідеї просування каналу
Ви можете використовувати Інтернет, щоб ділитися своїм контентом у багатьох місцях. Однак наявність такого великого вибору може стати проблемою, саме в тому, щоб зрозуміти, що найкраще саме для вашого контенту. Отже, варто звузити свій вибір до того, де ви отримаєте найкращу віддачу від вкладеного часу.
Коментуйте відео інших користувачів YouTube
Незалежно від галузі, в якій ви працюєте, нетворкінг є одним із найважливіших навичок, якому ви можете навчитися. І хоча ви можете подумати, що для онлайн-творців це не так важливо, знайомство з іншими користувачами YouTube може підвищити видимість каналу.
Якщо ви новачок на YouTube, ви не можете очікувати, що люди на платформі одразу дізнаються, хто ви. Однак ви можете повідомити про своє ім'я творцям-однодумцям і стати більш помітними для їхньої аудиторії, залишаючи коментарі до їхніх відео.
З часом люди, які переглядають відео головного автора, можуть натиснути на ваш канал і переглянути ваш вміст. Однак вам потрібно переконатися, що ви залишаєте змістовні коментарі. Поділіться своєю думкою з цього приводу та розкажіть про те, що вам сподобалося в їхньому відео, а що ні.
Змініть призначення фрагментів ваших відео для соціальних мереж
Зростання TikTok призвело до того, що кілька основних платформ соціальних медіа прийняли власні форми короткого відеовмісту. Найкраще ці відео знімати на iphone 13 бу. Багато каналів просувають вміст, який відповідає цій категорії, що дало таким творцям, як ви, величезну можливість збільшити свою аудиторію.
Якщо ви вже створили відео на YouTube, у вас є багато вмісту, який можна перепрофілювати для платформ соціальних мереж. Хоча TikTok є улюбленим варіантом для багатьох, Instagram Reels також варто спробувати для просування. Ви також можете створювати короткі відео на LinkedIn, Facebook і Twitter.
Щоб створити вертикальне відео з альбомної орієнтації, ви можете скористатися таким інструментом, як Premiere Pro або Premiere Rush, щоб швидко обрізати вміст. Ви повинні перевірити правила використання контенту, який з'являється на інших платформах для кожного каналу, оскільки деякі не дозволяють репости. Ви, напевно, знаєте все про довгі відео та YouTube Shorts, але наскільки ви приділяли увагу функції спільноти платформи?
Спільнота є одним із найбільш недооцінених інструментів YouTube. Ви можете використовувати цю функцію для створення кількох типів публікацій, у тому числі статусів, схожих на статуси Facebook і LinkedIn. Крім того, ви можете додавати GIF-файли та фотографії, а також створювати опитування тощо. Щоб користуватися вкладкою "Спільнота YouTube", вам потрібно набрати принаймні 500 підписників. Після цього ви отримаєте доступ до цієї функції протягом тижня.