Квитки на автобус онлайн — як замовити

Коли потрібні білети на автобус? Подорожі, поїздки у справах або до родичів, відрядження — все це потребує транспорту і відповідно квитків. Автобус вже багато років вважається одним з найдоступніших видів транспорту. Він забезпечує перевезення по населених пунктах, міжміські та міжнародні рейси. Раніше, щоб купити квиток на автобус потрібно було їхати в інший кінець міста на автовокзал, довго чекати своєї черги і виясняти усі нюанси з касиром. Сьогодні, завдяки Інтернету, покупка квитка займає не більше 2-3 хвилин.

Багато сервісів пропонують надійне та швидке бронювання автобусних білетів, наприклад, prexsell.com. Все що потрібно — це ввести у відповідних віконцях назви населених пунктів, вибрати потрібно дату і нажати "пошук". Сайт оперативно обробляє дані і вже через секунду на екрані з'являються усі доступні маршрути. Користувач має можливість ознайомитись з усіма деталями: схема рейсу, ціна за квиток, кількість доступних місць, наявні послуги, марка автобуса. Після вибору потрібно варіанту, клієнту потрібно внести прізвище та ім'я і оплатити квиток з допомогою системи LiqPay. Після успішної оплати через кілька хвилин на пошту прийде файл. Слід знати, що квиток іменний, тому передавати його стороннім особам не можна. Деякі перевізники вимагають роздрукувати квиток, для інших достатньо показати білет на екрані смартфону.

Поради для комфортної поїздки

Поїздки автобусом дуже доступні за ціною, але зазвичай тривають значно довше, ніж переліт літаком або поїздом. Щоб поїздка пройшла зручно, пасажиру рекомендують заздалегідь підготуватись:

  • В ручну поклажу покласти документи, гроші, квитки автобус. Також, якщо мандрівка тривала, слід запастись необхідним запасом харчів.
  • Для зручнішого сну в автобусі, слід купити дорожню подушку, маску для сну та затички для вух. В холодну пору знадобиться теплий одяг або плед.
  • Краще не брати в поїздку їжу, яка погано засвоюється, солодкі та газовані напої, алкоголь.
  • Одягайтесь максимально зручно, найкраще підійде вільний спортивний костюм, трикотажні вироби.
  • Від нудоти допоможуть спеціальні таблетки. Також рекомендують корінь імбиру, який рятує від закачування.
  • В ручну поклажу потрібно також покласти ліки, гігієнічні засоби та речі першої потреби. В багажне відділення здати валізу, яка не знадобиться в період поїздки.
  • Щоб легше перенести мандрівку, радять запастись вологими серветками і регулярно протирати ними обличчя та руки.

Щоб усім пасажирам було комфортно, потрібно поводитись ввічливо та не заважати іншим. Щоб час йшов швидше, бажано взяти з собою цікаву книгу, планшет або ноутбук. Для дітей також потрібно подбати про забави — взяти книги, ігри, іграшки.

Рекомендації для пасажирів

Купуючи автобусні квитки пасажир погоджується з правилами перевезення. Для уникнення непорозумінь та проблемних ситуацій, бажано знати про наступні пункти:

  • якщо пасажир вчасно не з'явився на місце відправлення, перевізник має право продати його місце іншому пасажиру без відшкодування коштів;
  • дату виїзду можна змінити безплатно лише 2 рази;
  • якщо рейс скасований з вини перевізника, пасажиру повертають кошти за квиток в повному обсязі;
  • у разі відмови від поїздки, пасажир має право повернути гроші за квиток, але сума буде залежати від того, скільки часу залишилось до відправлення автобуса;
  • проїзд для дітей до 6 років безкоштовний, але на руках у батьків, окреме місце не передбачене;
  • пасажир який купив квитки на автобус онлайн, повинен їх роздрукувати і пред'явити водієві під час посадки;
  • під час міжнародних рейсів перевізник не несе відповідальності за порушення пасажиром митних чи еміграційних правил.

Якщо пасажир порушив візовий режим, перевізник має право не продовжувати його перевезення і не виплачувати компенсацію за квиток. Також пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, яку він наніс транспортному засобу. Пасажири, які поводяться агресивно і порушують правила поведінки, можуть бути висаджені водієм з автобуса без повернення коштів за квиток.