У чому виявляється його багатошаровість?
"Майстер корабля" за композиційною організацією – роман-монолог, рясно "пересипаний" численними діалогами оповідача зі своїми опонентами, є тут "вставні" новели – розповіді персонажів: Богдана – про незвичайні пригоди, листи Тайах, коментарі-"рецензії" на ці мемуари синів То-Ма-Кі, докладний новітній "трактат" Професора про будівництво корабля, "зауваги письменника" тощо. Сюжетні вузли роману не мають однозначної розв'язки, і це інтригує читача. Так, триває підготовка до знімання фільму, вибір Тайях до кінця невідомий, хоча автор натякає, що вона, мабуть, мати синів То-Ма-Кі. Письменник-модерніст свідомо не розв'язав сюжетних вузлів, бо для нього важливішим є вираження, а не зображення. Багатошаровість роману виявляється в тому, що тут присутні мемуари кіномайстра То-Ма-Кі, котрі писалися нібито через півстоліття після зображуваних подій, нотатки синів героя, листи його коханої – балерини Тайях, розповіді матроса Богдана й роздуми про різні життєві смисли самого мемуариста. Ця багатошаровість дозволяє читачеві сприймати роман на різних рівнях: як захоплюючий морський пригодницький роман та як філософську та психологічну драму, яка досліджує глибокі аспекти людської природи та душі.