Коли Аля потрапляє до зачарованого будиночка, читач хвилюється за дівчинку, намагається вгадати, що буде далі. Дівчинка йде коридором, з обох боків багато дверей, але всі замкнені. Аля звернула в інші коридори, але їм не було кінця. Завдяки опису безкінечних коридорів, які нікуди не приводять, дверей, які не відмикаються, авторка створює атмосферу небезпеки. Коли дівчинка виявляє, що тут можуть бути виконані будь-які її бажання, вона отримує ключик, який відчиняє одні з дверей. Та потрапивши у темряву, дівчинка боїться, вважає, що потрапила у пастку. Раптом двері за нею виявилися замкненими. Їй вдалося відімкнути двері ключем, який вона отримала від Недороля. Бажаючи потрапити у кімнату з книгою "Справаномер", вона відімкнула вже декілька дверей, однак усі вони вели в ту кімнату, з якої вона вийшла. З розпачу дівчинка ледь не заплакала, а карлик міг повернутися будь-якої миті.
Що ви відчували в той момент, коли Аля потрапила до зачарованого будиночка? За допомогою чого авторці вдалося створити атмосферу страху, таємничості й небезпеки?
Відповідь на контрольне запитання
Дивіться також:
- Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії (повний текст)
- Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії (скорочено)
- Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії (аналіз)
- Шкільні твори про твір "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"
- Інші контрольні запитання про твір "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"