Героями щоденника є звичайні люди: дівчина-старшокласниця, її бабуся і батьки, однокласники дівчини, її колишній і теперішній хлопець, подруга. Читач має можливість зазирнути у внутрішній світ головної героїні, адже вона відкриває перед ним свої щоденникові записи, де розповідає про зовнішні події і своє ставлення до них, роздумує над своїми та вчинками інших. Школярка викликає у читачів симпатію, також це стосується її бабусі, з розумінням можна поставитися до батьків дівчини, які також прагнуть щастя і намагаються влаштувати своє життя після розлучення. Дещо віддаленим щодо дочки виглядає батько, він не часто бачиться з нею, навіть не розповів про сина. Та Школярка відноситься до нього добре, бо бабуся зуміла пояснити їй, що він теж повинен влаштувати своє життя. Антипатію викликають деякі другорядні персонажі твору, наприклад, однокласники Школярки, які нечесним шляхом здобувають оцінки, директор школи, який недобросовісно виконує свою роботу. Інколи читач може не погодитися з деякими вчинками головних героїв, але загалом симпатизує їм.