Розміщення реклами

Пропозиція з розміщення реклами на порталі УкрЛіб

Про сайт та аудиторію

Сайт "УкрЛіб — Бібліотека української літератури" було створено 27 листопада 2000 року. З цього часу, майже кожен тиждень бібліотека росте й наповнюється новими матеріалами, більшість з яких є ексклюзивними і вперше були представлені інтернет-аудиторії саме нашою Бібліотекою. Розділи охоплюють нескінчений обсяг художньої, пізнавальної та навчальної інформації з української літератури та літератури народів світу.

Аудиторія порталу різноманітна: молодь України, — учні шкіл та ліцеїв, студенти, які вивчають курс української літератури; інтелігенція, що читає та пише українською мовою; іноземці-емігранти, тощо. В середньому з вересня по травень сайт відвідує від 100.000 користувачів в день, переглядаючи при цьому по 2-5 сторінок. 45% користувачів переглядає сайт з комп'ютерів, 45% з мобільних пристроїв з високою роздільною здатністю та ще 10% з планшетів. 70% заходять через пошукові системи, 5% через соцмережі, 25% напряму.

При веденні рекламної кампанії особлива увага надається її адаптивності під різні розміри екрану, тобто бажано, щоб реклама мала як десктопну так і мобільну версії.

На сервері УкрЛібу встановлено систему управління рекламою Revive Adserver, що дозволяє контролювати кожну рекламну кампанію. Є підтримка HTML та річ медіа банерів. За вашим запитом можемо надати доступ до статистики LiveInternet або Бігмір.

Банерна реклама

Преміум формати

  • 300*600 — розміщується в самому початку контента.
  • 336*280 — розміщується в середині контенту а також в навігаційних сторінках.
  • 580*400 або Content Roll — розміщується відразу під контентом. Підходить для відеореклами.

Для мобільної версії

  • 300*250 — розміщується на початку сторінки та в контенті.
  • 336*280 — розміщується в блоках "Дивіться також", та інших, де концентрується увага користувача.

Стандартні та нестандартні банери

  • 728*90 — розміщується під верхньою навігацією.
  • 468*60 — розміщується під верхньою навігацією або в контенті.
  • Нестандартні формати та інформери. Можливе розміщення нестандартних форматів реклами, рекламних блоків, інформерів, тощо. Таке розміщення обговорюється індивідуально

Річ медіа та агресивна банерна реклама

  • Річ медіа. Вспливає в центрі сторінки поверх контенту. Може бути розміщений на мобільній версії.
  • CatFish. Прилипає до низу екрана користувача та займає 100% ширини екрану та 60-180 пікселів висоти. Може бути розміщений на мобільній версії.
  • Expandable. На декілька секунд розкривається на весь обсяг сторінки, а потім згортається до горизонтального формату зверху сторінки.
  • ScreenGlide. Банер прямокутного розміру, що розкривається при наведенні мишки.
  • TopLine. Розміщується в самому початку сторінки, на 100% її ширини.
  • BackGround. Розміщується замість фону сайту. Підходить для дисплеїв великої роздільної здатності.

Текстова реклама

  • — Текстове посилання на головній сторінці: 200 гривень на місяць;
  • — Просте текстове посилання на всіх внутрішніх сторінках: 250 гривень на місяць;
  • — Динамічні текстові посилання, що розподіляються рівномірно по всім внутрішнім сторінкам: 500 гривень на місяць;
  • — Комбінація головної з простими або динамічними текстовими посиланнями: знижка 100 гривень;
  • — Графічний банер невеликого розміру зі статичним посиланням на всіх сторінках сайту: 620 гривень на місяць;
  • — Текстове посилання в навігаційному меню: 800 гривень на місяць.

Пропозиція інтернет-магазинам та онлайн-сервісам

Якщо ви вважаєте, що ваш магазин або сервіс можна частково інтегрувати з УкрЛібом, будемо вдячні за вашу пропозицію. Будь ласка, відразу напишіть чи є готове API для співпраці, яка модель винагород, тощо.

Команда УкрЛібу відкрита до співпраці, тому розглянемо будь-яку вашу пропозицію.

УкрЛіб в жодному випадку не розміщує рекламу категорій 18+; таку, що вводить в оману (наприклад, мобільні підписки, wap-click, click-under, що неможливо закрити, тощо); рекламу з огидним змістом.

УкрЛіб не працює з агенціями чи компаніями, "які практикують затримку з оплатою від 1 місяця до …" В будь-якому випадку затримка з оплатою не може перевищувати 3 тижня після завершення календарного місяця, в якому була проведена рекламна кампанія (при укладенні договору). Без укладання договору розміщення реклами можливе при передплаті, або за фактом (сплата один раз на тиждень). Мінімальний термін розміщення від одного тижня.